Ödüllerimiz

2013 yılının ikinci yarısında yürüttüğümüz ve yıl sonunda başarıyla uygulamaya aldığımız SAP Finansal Çözümler Dönüşüm Projesi, SAP Türkiye tarafından HANA İnovasyon kategorisinde Excellence ödülüne layık görüldü.

Değerlendirme sürecinde Türkiye’deki çeşitli sektörlerden 20 SAP müşterisinin projeleri 4 kategoride birbiriyle yarıştı. Projemiz SAP HANA İnovasyon kategorisinde aldığı Excellence ödülü ile Avrupa bölgesel ödülü için de doğrudan aday olmayı başardı.

SAP proje ve programlarını başarıyla uygulayarak önemli kazanımlar sağlayan şirketlerin ödüllendirildiği SAP Kalite Ödülleri, katılımcı projelerle iş değeri yaratılması, proje yönetim metodolojisi standartlarının uygulanması, zaman planına uyum, ekip yetkinliği, risk yönetimi, en iyi uygulamaların ve standart yazılımların kullanımı ve değişim yönetimi gibi pek çok kriterin yerine getirilmesi koşuluyla veriliyor. Ülkelerinde Gold ve Excellence ödülü alan projeler, bölgesel ödül için Avrupa, Orta Asya ve Afrika bölgelerinde seçilen diğer ödüllü projelerle yarışacak. 

Eureko Sigorta, 9.’su gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Türkiye’nin “En İyi Çağrı Merkezi” ödülüne layık görüldü.

Şirketin kurum kimliğine ve sadelik, şeffaflık, güven, yaratıcılık, mutluluk odaklılık ve başarma arzusundan oluşan değerlerine uygun bir çalışma sistemi benimseyen Eureko Sigorta Çağrı Merkezi, yenilikçi uygulamalarıyla 250’den az koltuk kapasitesine sahip çağrı merkezleri arasında yapılan değerlendirmede bu ödülün sahibi oldu.

Eureko Sigorta Çağrı Merkezi Temsilcisi Damla Şengüleroğlu da başarılı performansıyla “En İyi Müşteri Temsilcisi” ödülünü aldı.