Müşteri Memnuniyeti Anlayışımız

Eureko Sigorta’da müşteri memnuniyeti, şirketimizin kimlik ve değerleri ile ayrılmaz bir bütündür. Hayat dışı sigortacılıkta sigorta uzmanı, hasarı en iyi yöneten uluslararası bir şirket olarak müşteri memnuniyetinin önemini biliyor ve bunu en üst seviyede sağlayan sigorta şirketi olmayı hedefliyoruz.

Satış sırasında müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre sunduğumuz teminatlarla ve primlerle, Garanti Bankası ile entegre sistemimiz sayesinde geliştirdiğimiz hızlı poliçe oluşturma adımlarımızla sigortadaki uzmanlığımızı müşterilerimizin deneyimlemesini sağlıyoruz. Hasar sonrası sunduğumuz hızlı, doğru ve güvenli hizmetlerimiz ile de müşterilerimize Eureko Sigorta güvencesini daima hissettiriyoruz.

Müşteri Memnuniyeti=Güven

Kurumsal değerlerimizle geliştirdiğimiz müşteri memnuniyeti anlayışımızın temel dayanağı güvendir. Müşterimizle ilişkilerimizde karşılıklı güven bizim için esastır. Bu anlayış ile iş ilişkilerimizi düzenlemek için geliştirdiğimiz “Eureko Sigorta Etik İlkeleri’nin" 3. maddesi müşteri bilgilerinin gizliğine işaret ederken; “Bilgi Güvenliği" ile üzerimize düşen yasal yükümlülüklerimizi tam ve eksiksiz yerine getirmek için müşterilerimizin bilgilerinin saklanması konusunda yasal bir söz niteliğinde olan ve tüm çalışanlarımızın uymak zorunda olduğu, ISO 27001’den alınan örneklerden oluşan bir iç dayanak dokümanı hazırlanmıştır. Böylece müşterilerimizin şirketimize olan güveni yasal bir zemine oturtulmuştur.

Şeffaf İletişim

Güveni destekleyen en önemli değer ise şeffaflıktır. Bu nedenle Eureko Sigorta olarak müşterilerimiz ile kurduğumuz ilişkilerde her zaman şeffaf olmak temel prensibimizdir. Müşterilerimiz ile satış sırasında, satış sonrası hizmetlerimizde ve hasar sürecinde kurduğumuz iletişimde her zaman açık ve net olmak esas alınır. Şüphe uyandırabilecek yargılardan ve iletişim şeklinden kaçınırız.

Tüm Süreçlerde Sadelik

Müşterilerimizi ve kamuoyunu her zaman doğru bilgilendirmek için edindiğimiz şeffaflık değerini sadelik değerimiz ile anlaşılır kılarız. Ürünlerimizde, hizmetlerimizde ve iş süreçlerimizde gereksiz süsleme ve abartılardan uzak dururuz. Müşterilerimizin memnuniyeti için bürokrasinin olmadığı ve kararların hızla alındığı iş süreçlerini benimsiyoruz ve müşterilerimize en kısa zamanda çözüm sunuyoruz. 

Yaratıcı Bakış Açısı

Müşterilerimizin mutluluğu için başarma arzusu ile çalışan Eureko Sigorta çalışanları, kalıpların dışına çıkarak düşünür, müşterilerimizin ihtiyaçlarını göz önüne alarak yaratıcı çözümler sunar ve ihtiyaçlara uygun ürün ve hizmetler geliştirirler.

Eureko Sigorta’da müşteri memnuniyeti, müşterilerinin mutluluğu ile eş anlamlıdır. Şirketimizin sahip olduğu tüm değerlerin odağı mutluluktur. Mutluluk, müşterilerimizin Eureko Sigorta ile yaptıkları iş birliğinden doğan memnuniyetin en üst düzeyde tutulmasını ifade eder.

Bize ulaşmak ve sorularınıza anlaşılır, sade ve şeffaf yanıtlar almak isterseniz 0850 222 66 60 ALO EUREKO’yu arayabilir ya da web sitemizde yer alan İletişim Formunu doldurabilirsiniz.

Size daha iyi hizmet sunabilmemiz için Memnuniyet Anketimizi doldurarak her konudaki düşüncelerinizi bize iletebilirsiniz.