• Fatura aslı (Önemli Açıklama: Fotokopisi ile ödeme yapılamaz.),
  • Sigortalımızın hastalığı, harcama yaptığı sağlık sorunu ile ilgili ayrıntılı beyanı,
  • Ayrıntılı doktor raporu (medikal rapor),
  • İbraname (Önemli açıklama: Ödeme yapılmasını istediğiniz fatura tutarlarının girilmiş olması, TL hesaplarının yazılmış olması ve imzalanması gereklidir.)
  • Pasaport tüm sayfa fotokopileri,
  • Poliçe numarası ya da poliçe örneği

Tazminat dosyasının değerlendirmesi sonucu sağlık tazminat birimi tarafından başkaca evrak talebi olabilir.

Poliçenizde  "Özel Şartlar"  başlığı altında açıkça belirtilen acil sağlık sorunları teminat altındadır. Seçtiğiniz ürün alternatifine göre asistans hizmetleriniz de olabilir. Tazminat değerlendirmeleri “tıbbi acil durum” kriterlerine göre yapılmaktadır.

Ani bir hastalık veya bedensel yaralanma sonucunda ortaya çıkan ve dolayısıyla geciktirilmesi mümkün olmayacak tıbbi veya cerrahi bakım gerektiren, önemli bir tıbbi sorun olduğuna dair haklı bir tıbbi görüşe yol açan ve daha sonra hastaneye yatırılsın veya  yatırılmasın, bir hastanenin acil servisinde hizmet almayı gerektiren sağlık durumudur.

0 850 222 66 60 ALO EUREKO'yu arayarak ilgili müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Evrakı, zarfın üzerinde gönderici alanına adınızı soyadınızı, alıcı kısmına Eureko Sigorta Tazminat Departmanı yazarak posta ile iletmelisiniz.

Eksik belgesi olmayan, poliçe genel ve özel şartlarına uygun olan medikal ekibince ödenmesi uygun bulunan faturalar 15 iş günü içinde içerisinde sigortalının hesabına geçer.

Türkçe, İngilizce, Fransızca, Almanca dillerinden biri olmalıdır. Aksi durumda evrakın yeminli tercüme ile tercümesi talep edilecektir.

Ülke dışına çıkış pasaport ile tespit edildiği an başlar, ülkemiz sınırlarına girildiği pasaport ile tespit edildiği anda biter.

Yurt dışı sağlık kurum ya da kuruluşlarına doğrudan ödeme söz konusu değildir. Ödemeyi yaparak belgelerinizi iletmeniz gerekmektedir.

65 yaş üzeri sigortalılarda sadece kaza durumlarında hizmet verilir.

Poliçeler hakkında bilgi almak ve işlem yapmak için 0850 222 66 60 ALO EUREKO’yu arayabilirsiniz. Dilerseniz yetkili acentelerimizi ya da Garanti Bankası Şubelerini ziyaret edebilirsiniz.

Aynı şekilde, sitemizdeki "Sizi Arayalım" bağlantıları üzerinden ilgilendiğiniz ürünleri bize iletmeniz halinde, müşteri temsilcilerimiz sizleri geri arayarak, poliçe satın alım işlemlerinizin tamamlanmasını sağlar.