Ödeme şekli poliçenin düzenlenmiş olduğu dağıtım kanalına bağlı olarak çek, havale ya da EFT şeklinde yapılır.

Hasar dosyanız ile ilgili evrak tarafımıza ulaştıktan sonra dosyanız "Sigorta Genel Şartları" ve poliçenize ait özel şartlar çerçevesinde değerlendirilir. Hasar, teminat gerektiren koşulları oluşturmuş ise dosyanız için ödeme günü verilir; kapsam dışındaysa tarafınıza “dosya sonuç kararı” gönderilir. Hasar anında poliçenizin tahsilat durumu kontrol edildiğinden, poliçe prim ödemelerinin zamanında ve eksiksiz yapılmış olması da önemlidir.

Hasar tespiti için eksper tayini yapılması gereken hasarlarda, hasar şirketimize veya acentelerimize genelde* hasarın bildirildiği gün içerisinde tespit edilir. Akşam bildirilmiş olunan hasarlar bir sonraki gün eksper tarafından görülür. 

*Şehir merkezleri dışında eksperin yoğunluğuna göre iki gün içinde eksper gönderimi yapılabilmektedir.

Hasar anında her konuda destek ve bilgi almak, aynı zamanda hasar ihbarında bulunmak üzere 0850 222 66 60’ı veya 444 66 60 Alo Eureko’yu arayabilirsiniz.

 · Olay tutanağı,

· Hasarın meydana geliş şeklini anlatan beyan,

· Hasarın fotoğrafları,

· Hasar talep listesi,

· Onarım faturası,

· Cihazın ilk alım faturası,

· Teknik servis raporu.

. Hasarın fotoğrafları,

· Mal faturası,

· Olay tutanağı,

· Hasarın meydana geliş şeklini anlatan beyan,

· Hasarlı kıymetlerin ilk alım faturası,

· Hasar talep listesi,

· Hakediş belgeleri,

· Hırsızlık halinde: Görgü tespit tutanağı, olay yeri inceleme raporu,

· Yangın halinde: İtfaiye raporu.

· Olay tutanağı,

· Hasarın meydana geliş şeklini anlatan beyan,

· Hasarın fotoğrafları,

· Hasar talep listesi,

· Onarım faturası,

· Hasarlı makine veya cihazın ilk alım faturası,

· İş makinesi hasarlarında: Operatör belgesi,

· Finansal kiralama sözleşmesi/evrakı.

Poliçeler hakkında bilgi almak ve işlem yapmak için yetkili Eureko Sigorta acentelerini ya da Garanti Bankası Şubelerini ziyaret edebilirsiniz.